2010年12月20日星期一

Marketing presentation ♥


HAPPY !!!!!!!!!!!!!! 哇哈哈!我很开心!满分叻~~~
^______________________^





I know I not a good leader
Huii xiin you are a worst leader~

U all always said u'r leader marhx~u decide larxx,u do larx ;)
【I most remember this】XD
But most of the thing is you all help me one ~ wahahaxx~
I know u all wont leave me alone~^^
Especially rui ping & eileen
I don't know my decision got wrong or not hehe...
I also don't know why I will choose perfume be our product 呵呵!
I really don't know how to lead u all~XD
usually is u all lead me leh~ hahaxx~
I know that XD


谢谢我的组员
没有你们我也无法完成
哈哈
报上大名来!
我的
Miss.rui ping
eileen
还有
indah
jing yit
yi leng~


还有!!!
那几个让全班大笑的家伙!
就如yu xiang所说的~
你们红了!!!哈哈哈!
就因为你们这四个搞笑的家伙害到我present完了,回家还在重复又重复看我们的video
还在回味着呢~哈哈哈!
很伤心叻!
你们竟然没有来捧场!气到~~~~~~~~~~~~ ><
知道吗?我们的Miss fauziana一直在找你们叻!
我们的lecture大声的喊stop! I remember them ~ where are they?
哈哈!你们在的话,一定更好玩~~~
唉~
你们走宝了! 很感激你们!
最厉害是你们了~~~♥ 我能拿满分,多多少少都是因为你们~

bou wai & yun hao
ah kang~ hahaxx~偷拍,别打我~~~哈哈!
还有你穿高跟鞋的录影我没放上去~哈哈!

偷拍again~呵呵! ;)


I don't have chin kai photo ~ hehe sry yarx~



没有评论:

发表评论